måndag 12 januari 2009

2009

Efter en lång tid utan en endaste liten rad skriven i mina gamla blogg, så tänkte jag att det bästa kanske vore att börja om på nytt. Och så blev det. Lite har jag saknat detta, att sitta och skriva onödiga saker som inte alls många läser. Eller, några är det ju. Det vet jag. Men att bara skriva om sådant som inte alls spelar någon roll egentligen. Det är skönt.
Idag märkte jag något konstigt i skolan. Jag skulle skriva ner vår planering för vår ensemle. Jag förde min penna mot pappret, men hur jag än gjorde så blev det liksom bara fel. Och då slog det mig. Jag hade helt enkelt glömt bort min egna handstil. Det har försvunnit. Vart vet jag inte, men en sak är säker. Det måste vara ett tecken på att jag pluggat för lite på sistone. Och nu måste jag helt enkelt skärpa mig. Och med det säger jag: godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar