tisdag 24 mars 2009

Bubbla

Befinner mig i en bubbla, omringad av reklamlåtar och enkäter. Pust!
Mycket har nog hänt sedan senast jag skrev. Eller, rättare sagt, det måste det väl nästan gjort eftersom jag nog är tidernas sämsta bloggare.
Jag har i alla fall varit en sväng i Göteborg med världens bästa Linn, där vi (ännu en gång) inte träffade på Håkan. Vad gör han, egentligen? Någon gång borde man ju faktiskt stöta på honom på någon Göteborgs gator. Suck.
I lördags sjöng jag, Malin och Lollo i en kyrka i trevliga Gränna. Det var trevligt och minst sagt spännande.
Men, kanske viktigast av allt. Jag tror jag har kommit på vad jag vill bli, äntligen. Vad jag vill jobba med. Efter mycket grubbel har jag kommit fram till det jag vill bli är dietist. Det verkar lite småspännande, och sedan kanske det leder till att man blir lite nyttig också. Eller, det känns nästan som ett måste. Äh. Lite till ska jag nog fundera. Men, mjo. Kanske.

Kräm och godnatt

1 kommentar:

  1. Haha, om du inte visste så pendlar håkan mellan stockholm och göteborg. Han har nämligen lägenhet i båda städerna ^^ Så risken finns faktiskt att han var hemma i stockholm.

    SvaraRadera