lördag 28 mars 2009

Rainy day

Rainy day med Coldplay får bli dagens låt, trots att den kanske inte varit särskilt regnig. Men fin har den varit, och det är låten också. Annat kan det väl knappast bli med Coldplay.
Vaknade lagom sent idag, och har varit helt seg sedan dess. Känns som att man blir tröttare ju mer man sover. När ska man hitta balansen? Hum.
I alla fall. Efter att jag vaknat till någorlunda tog jag mig (efter att ha missat en buss och tvingats vänta en halvtimma i en trång busskur) till Solåsen för att möta upp Linn. Sedan tog vi oss till Erikshjälpen. Det enda jag fann var en tröja, men fin, det var den. Efter detta åkte vi in till stan där vi vandrade runt och det slog mig återigen att man borde flytta härifrån. Trevligt var det, men affärerna är så trista så att jag ibland nästan vill gråta. Nästan. Och nu är jag tröttare än någonsin och måste verkligen plugga. På en lördagskväll. Kommer det bli av? Knappast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar