lördag 7 mars 2009

Lördag utan L

Jag älskar, älskar lördagar. De har verkligen något speciellt. Idag har jag gått på stan med världens finaste Linn och letat balklänning. Eller, så värst mycket letande blev det faktiskt inte. Jag har nästan gett upp hoppet om att hitta någon i denna lilla, tråkiga stad.
Nu har jag suttit och lyssnat igenom mina inspelningar på min mobil. Mycket, mycket underhållande måste jag säga. Har man inget bättre för sig så är det verkligen ett bra tips. Sitta och skratta åt sig själv. Det kan man nog aldrig få nog av.
Lite krångligt är det att skriva på denna dator, känner jag nu. För några dagar, i samband med ett litet aggressionsutbrott råkade jag dra av en tangent på datorn. Och jag kan inte sätta dit den igen. Så, datorn har inget L. Bara en liten gummisak där L:et brukar sitta. Så, ibland när man skriver försvinner L:en. Mystiskt.
Åh, imorgon är det Mia och Klara. De är mina nya kärlekar. De har förändrat min syn på söndagar. Nu längtar jag nästan tills det blir söndag, och förut hatade jag dem, söndagarna. Nej, men om man skulle sätta sig och skriva lite projektarbete kanske. För att snart kommer Lill-Emma. Det blir fint!

Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar